Babybebis

Uppe i tid idag, men jag förstår inte vad det är med mig, jag är så trött...en grej jag gillade med att jobba, var rutinerna. Jag började 7, slutade 16, men nu känns det som man halkar efeter på nått sättt.. Aja, uppe är jag iallafall. Ska ner til skolan och jobba på arbete idag och sen ikväll blir det nog fest. Har sagt det varje vecka nu typ, men det har aldrig blivi av och ärligt talat så känner jag inte för det idag heller. 

Här är några bilder från babyanimalz.com

       

Det är egentlgen helt otroligt vad man kan fängslas av bebisdjur, helt underbara...

Ha en bra dag iallafall, det ska jag försöka ha:)

Kommentarer
Postat av: Malin

aw så söta :)

2008-11-13 @ 09:02:49
URL: http://selmalin.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0