You are

Sovit länge idag, skönt att inte behöva vakna av alarmet. Nu ska jag äta äggamacka och dricka citronte, resten av dagen ska jag nog:
  • Kanske dammsuga, städa lite allmänt
  • Gå och handla lite, promenadsträckan till Coop blir det
  • Färga håret, om jag känner att jag har råd och om jag orkar
  • Laga någon anständig middag
  • Läsa lite om hjärnan
  • Göra mig redo för morgondagens uflykt
Ska nog klä på mig lite nu, så jag kan gå ut i det fina vädret, eller det ser ut som det genom persienerna ialafall. Igår var det så fint på morgonen, lite "hej mitt vinterland" liksom, det var frost och det glittrade överallt, mysigt!


Lifehouse - From Where You Are



Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad är det för ett äventyr? :) puss love

2008-11-06 @ 11:21:29

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0