Fredag 21

Morning, morning! Idag bär det av till Halmstad, ska bli trevligt. Ska nog försöka plugga och läsa lite i helgen, "hade" varit bra iallfall, ska bara få timmen ur....Igår var det en lugn och skön dag, var och handlade, pratade messa skit med Malin och så var jag jättekorkad, jättedumt var det, men det gick bra.

Jag tror jag har hittat en tattoo som jag vill ha nu, en koi fish - som bringar tur. Om ni har sett på Miami Ink så tatuerar de många sånna, men jag kan tycka att många ser ut att stirra eller "bara" som en stor blaffig fisk. Men den jag har hittat är jättesöt, nätt och färgglad, vi får väl se...


Nu blev det tomt i hjärnan på inspiration till att skriva något intressant.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hmm.. jag tycker inte om koi-fiskar, tycker de är så uttjatade. vad hände med fjärilen? det lät så fint :) eller tja, det beror klart helt på hur fisken ser ut men vad står den för? bara tur? du vet ju vad jag har för principer ;) vi får sätta oss och spåna på våra med :) pus slove

2008-11-21 @ 13:54:46

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0