Wave

Moooorning! Sovit gott? Det har jag gjort, svårt att gå upp bara,särskilt när lägenheten är lite frusen. Igår efter skolan så åkte jag och Malin till Knalleland och shoppade lite, det var massa trevligt. Hon berättade att hon genom ett röstsvar på mobilen fick veta att om hon hade svarat (som hon inte gjorde) så hade hon vunnit en bil för 110 000kr av MixMegapol, när händer sånt liksom??!! Hon var en av 15st de ringde upp lokalt i Borås, jag lider med dig vännen...

Dagens schema består av handledning kl 9.30 och sedan är det förelsning 12.30-17, hoppas på att bli piggare tll den, förra föreläsningen så gäspade jag ju bara. Jag vet inte riktigt varför jag är så trött, men tror att problemet är at jag tänker hela tiden och blir så upptagen av att lösa tankarna. Men igår blev jag glad, kanske lite fånigt men, jag log hela jag...

Har komit på lite som jag önskar mig i julklapp:



Wave maker- OBH Nordica ca. 395:-



Älskade den första boken och det fins tre mer där ute (hittade inte bild på sista) ca. 59:-

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0