Morning

Jag har sovit gott, trots att jag fick somna till en elgitarr-spelande kille vägg i vägg (klockan var 23), men jag lyckades få min skönhetssömn ändå. Idag börjar det en ny kurs, ska bli spännande, vi har redan varit och nosat lite på vad den innebär men det är ju trots allt det vi ska jobba med sen i livet, så det är nog bra att lära sig det från början. Jag tror att detta kan bli en bra vecka det händer mycket och jag längtar till helgen.

Min morgon ser i stort sätt likadan ut varje morgon:
  • Ställer klockan lite tidigare än vad man normalt ställer den för att ha lite extra tid
  • Går upp sätter på datorn och går in och dushar
  • Kommer ut, sätter på teet och (just dessa veckor) brer knäckebröd
  • Sätter på tvn, slår över till "Vakna med the Voice"
  • Sätter mig vid min dator och äter, tittar på tv och bloggar mitt morgon-inlägg
  • Jag tror alltid att jag har mer tid än vad jag har, så på något vis går jag aldrig när jag ska, men jag kommer väldigt sällan försent
Om ni ville veta, det ville ni förmodligen inte, men här är den....Have a gooood day!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hehe min morgon är typ, ställa klockan längre fram så jag måste stressa liiite för mycket och sen skynda lite men ändå kommer jag alltid lite för tidigt. ohwell, alla har vi våra morgonrutiner :) puss love

2008-11-03 @ 11:54:54

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0