Brrr it's cold

Här sitter jag och knaprar på mina knäckebröd, har kommit fram till att det är billigare än vanligt bröd och det sägs ju att det är nyttigare med. Idag består dagen av skola 12.30-17.00 ouuppiiddoo...Jag börjar så smått få in en jul-feeling, med massa snö utanför och tända ljus, mycket mysigt! Ska bara försöka få tag i en adventsljusstake tills på söndag. Funderar också lite på om jag behöver en varmare jacka, man är ju inte van vid snö och kyla...jag har en varmare ch två kappor, men jag hade velat ha en mer varm varm jacka, typ täckjacka med luva, Får väl se, pengarna rullar ju in imon.




En månad till JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: Hannah

AHMAJGAD! Då är det ju nästan ingen tid alls kvar tills jag fyller år ^^ Men det känns inte lika big deal att fylla 21 som att fylla 20... Weird.. Usch jag tycker det suger att vi inte ska fira nyår tillsammans... Puss love

2008-11-24 @ 11:01:08
Postat av: Anonym

AHMAJGAD! Då är det ju nästan ingen tid alls kvar tills jag fyller år ^^ Men det känns inte lika big deal att fylla 21 som att fylla 20... Weird.. Usch jag tycker det suger att vi inte ska fira nyår tillsammans... Puss love

2008-11-24 @ 11:02:25

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0