Don't give up

Ännu en dag när klockan ringer och man är tvungen att gå upp. förstår inte vad det har tagit åt mig egentligen, innan såvarjag inte alls såhär trött på mornarna. Men jag går ju upp tidigt iallafall, jag är bara lite tröttare än vanligt...Gårkvällen ägnades åt plugg och battle i Guitar Hero mot Malin, det var massa skoj, men jag suger verkligen. Vi klarade av en låt och det var någon med the Killers, annars hann jag förlora innan vi var klara, men kul var det. Idag blir det nog en ganska lugn dag, bara lite plugg med tjejerna i skolan.

Älsklingen kom hit i söndags och igår morse så åkte han hem,det var en sååå mysig söndag.


Gillar inte att vara med på bild...

Visste ni att det var år 1978 just denna dagen som Musse Pigg visades för första gången? Nu vet ni iallafall. Älskar Disney, de gamla filmerna och serierna, de känns så unika på något sätt, med synfonin i bakgrunden och allt, underbart! Åhh,disney, då tänker man lite på julen...längtar efter alla pepparkakor och allt mys, men ni vet den är snart här. Tiden går ju så snabbt så man vet ju knappt var den tar vägen, lite skrämmande. Men jag antar att man har kul, det är därför tiden rinner förbi. Bye Bye!!




Kommentarer
Postat av: Hannah

vad mysigt :) och vilken fin tröja du har! jaa haha mina gamla låtar ja! oh nu fick jag lust att spela lite, men har ju inte skrivit på ett tag. mitt liv har ju varit så bra, har inte skrivit några så värst deppiga kärlekssånger och vill fanken inte det heller! ;D jag ringer dig på lunchen bäjb :) puss love

2008-11-18 @ 11:17:26

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0