Samson

Aahh, 1 november och det är en fin morgon med blå himmel och jag vaknade med ett ganska gott humör. Idag ska jag bara glida, har nämnligen inte enenda uppgift att göra tills måndag och det är så skönt. Känner inte riktigt för att festa heller, så ikväll ska jag bara vara. Om någon timme ska jag följa med Malin med pojkvän till Knalleland och kolla Hemtex, guuud vilka tjejer vi är...

Regina Spektor - Samson



Detta är typ en ny version, men det finns så mycket nostalgi i denna låt, mycket av gymnasiet rymms i denna, visst gör den?!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja guuudars! Fast jag gillar den äldre versionen mycket mer än denna, fast okej jag vet inte riktiugt hur denna låter för jag sitter på jobbet och då är allt ljud av ;D hoppas du får en bra dag gumman! min började jättebra för jag fick ju prata med dig det första jag gjorde typ :) puss love!

2008-11-01 @ 16:16:06

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0