Sååå modernt

Kan ju säga att det är en aaaaning kallare här i Borås än i Halmstad, dessutom lite mera snö, mysigt men brrr, kallt. Nu har jag tänt ljus och ska snart börja göra matlådor,köttfärssås, ovanligt va?! Sen ska jag slappa framför Gossip Girl, kanske (om jag sjunker dit) Ensam mamma söker och sedan The F-word.  Innan jag åkte hem så var vi i farfars, numera, tomma lägenhet och hilmans vad massa julsaker farmor hade. Jag fick iallafall med mig en jttefin kakburk och den här...




...en modern (från 70-talet tror jag) matberedare,cool va?! Simdig och tar ju inte alls lika mycket plats som en "riktig" matberedare och vad gör man om man är fattig student liksom...


 

Nu ska jag sätta på mysmusik och laga mat, see ya!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha cool! ha en mysig kväll, see u tomorrow! :)

2008-11-23 @ 17:54:53
URL: http://schmalin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hahah jaa jag tänkte precis det, det måste ju vara kallare i borås än i halmstad. och här är det kallt nog tycker jag, men här borde det ju vara varmare än i halömstad ;D puss love

2008-11-24 @ 11:00:05

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0