Mat, wohoo

Tjoho, nu har jag ett fullt kylskåp igen. Jag som var så glad över yogurten jag fick från min söta granne, så att jag skulle kunna äta frukost imorgon, men nu är jag ännu gladare, för nu har jag massa att väja på...drygt dock när man märker att man drar sig för att köpa just för att man inte riktigt har pengarna...grymt fattigstudent som inte har råd med mat, buhuu...Men mina dagar är räddade för en liten tid framöver iallafall. Ikväll händer inte mycket, ska plugga och läsa lite, äta macka med goa kräftosten och dricka te. Köpte sånt där grönt te som var på reklamen för ett tag sedan "dagen efter te", hmm, får väl se hur bra det fungerar på fredag efter en festfylld trorsdag.

Måste bara tipsa: http://www.aftonbladet.se/pryl/robotextra/article2792245.ab  Cool, eller vadå?!

CaiO

Kommentarer
Postat av: Malin

haha du blev verkligen helt såld på dendär roboten :D sjukt cool!

2008-11-11 @ 20:01:42
URL: http://schmalin.blogg.se/
Postat av: GHannah

Det där ser ju hur läskigt ut som helst! Antligen ser det ut som två personer som smyger runt mage mot mage, eller något freaky djur som ser ut soim att kliva på nåt som gör ont hela tiden ;D

2008-11-12 @ 15:05:55

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0