I'm only dancing when i'm naked

Morron, sovit gott? De senaste dagarna så har jag verkligen sovit mycket och länge, det är inte vanligt i min värld men antar att jag behövde vila ut eller något, i mitt undermedvetna...Dagens planer består i att gå och köpa godis, plugga och skriva om processer och flöden, laga kött och sedan blir kvällen som den blir. Blir nog inget party iallafall, hade varit skoj, men min plånbok ekar så därför tar jag det hellre nästa vecka, får ju sprida ut roligheterna litegranna. Känner mig på bra humör, sådär du vet så du nästan sitter och hoppar i datorstolen, härligt. Har inte haft sånna dagar i överflöd på senaste,  tror det beror på att jag har tänkt, oroat mig och grubblat för mycket på allt och allt. Men nu känns det som att det bara kan bli bättre och jag ska verkligen jobba på det, det kommer bli soooo nice!



Ser ni att bilden rör sig? Det gör den egentligen inte....

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0