Happy sooo Happy

Hemma! Lång dag eller ganska lång dag i skolan, hade inte ätit sen 8 i morse så nu slängde jag i mig en matlåda och jag är sååå mätt nu. Vet ni? Jag fick VG på tentan! Jag blev i chock nästan, hade inte förväntat mig det alls direkt, men det är så otroligt kul faktiskt, I'm so happy, sooo happy...Så nu är det bara att fortsätta vara duktig.

Det är så mysigt och kallt ute, med massa av snö, det har typ snöat hela dagen. Hade velat ha en täckjacka med luva, men så är problemet,jacka eller litteratur, hmm...får se, men hade ju velat unna mig lite, nu när jag varit massa duktig:) Får se, ska storhandla mat imon (eller idag) iallafall,så man kan leva en månad till. Får väl äta upp mig över julen i o m att csn:et inte är något att hurra över i dec-jan...

Kommentarer
Postat av: Hannah

OHH! GRATTIS TILL VG! Hahah jag har bara fått vg på typ en salstenta och det var den jag fick 14,5/15 av som handlade en massa om vetenskap. Jag och vetenskap liksoim? Det verkade bara vara jag i hela au1 som gillade den kursen alls ;D Förstätt på det spåret bara, det gjorde inte jag ;) Puss love

2008-11-25 @ 09:17:03

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0