Ett litet + för SJ

Jag har sutit här och tjurat lite om hur lite jag gilar SJ och deras dyra biljetter (som är sjukt dyrt, "kom och åk kollektivt det är bra för miljön, ja men gör så att folk reser med er då, genom att sänka priserna"). Har ett sånt där SJprio-kort, det är ett kort som du samlar poäng på för varje resa du köper. Det visade sig (som jag inte rikigt har förstått hur det fungerat innan) att jag kunde byta lite av mina poäng till en resa mellan Göteborg och Halmstad. Jag åkte nämnligen en hel del tåg innan och har tydligen samlat på mig 11000 poäng och resan jag ska göra imon kostar 4000 poäng...weeeiii, jag slapp betala något, så nu muttrar jag inte längre. Blir en lugn kväll nu iallafall, med lite plugg tror jag allt och pepparkakor och te, i mängder.

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0