Mouche

Jag har länge och jag menar verkligen länge funderat på att pierca mig. Men det har aldrig blvit av liksom...jag var väldigt nära att göra en mouche (i överläppen) i december förra året, men jag skulle vänta tills jag hade varit hos tandläkaren och det bara blev utdraget. Men nu funderar jag igen. Jag vill göra en mouche eller så vill jag ha en liten glitter-plupp i näsan. Min syster har en i näsan och hon har även piercat tungan. Sjukt snyggt! Men i tungan skulle jag aldrig göra...men jag tycker att piercingar över huvudtaget är jättesnyggt. Så jag funderar. Vill ju isåfall göra det snart inann det blir för varmt och inann jag börjar skolan (om jag nu gör det).



Var inne och kolade på "lediga studieplatser" och gissa vems utbildning som låg ute där?! Jo, min. Då kanske det finns en chans ändå.....:D


Kolla här:

 
Rätt bra va? Det fick jag för att jag har handlat för en pretty stor summa på H.M. Medlemskap kan vara bra ibland.

Ikväll iallafall så blir det nog myskväll med Olof. Har inga pengar till att göra någonting, men jag gillar att mysa. Ni får också ha en trevlig afton...

CaiO

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oh det var inte helt fel med dem checkarna du! :D Jag älskar när man får de med posten, men SÅ mycket har jag inte fått ;) Jag tycker det verkar läskigt med piercings, då tycker jaga tt du ska taturea dig istället :) Puss love

2008-05-17 @ 11:00:51
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0