Längtig!

Ahhhh, 7 dagar kvar tills 3 doors down släper sitt nya album! Sitter och lyssnar på den nu på youtube, grymt bra, jag längtar! Visst för vissa låter de likadant som vilka andra band som helst och att låterna låter likadant, men jag älskar dem. Okej, låt texterna innehåller ju nästan samma budskap "be yourself", men vem klagar, jag är överlycklig att de släpper ett nytt album. Får bara hoppas på att de håller måttet som deras andra album...Och det är synd, de ska på stor turne, men ska de till lilla Sverige, nope...lite trist!

Sista jobbdagen för veckan och imorgon bär det av till Göteborg ska mysigt. Skönt att komma iväg från halmstad lite, lite ifrån vardagen liksom.

Jag har kommit fram till att jag längtar till så mycket för tillfället:
-att åka till Göteborg och gosa med Olof
- att de ska skicka mig ett mejl, där det står "du har fått en preliminärbokad lägenhet till hösten"
-att 3doors down ska släppa sitt album
-att jag ska få lön, så att jag kan hämta ut mina glasögon
-att jag ska få antagningsbeskedet och att det ska stå "du är antagen"

Nu ska jag gå och äta något...eller så drar jag ner till Hemköp...man tjänar ju faktiskt några steg och det är faktiskt Grey's anantomy ikväll och sista avnittet av Top model. Kan ju inte missas eller hur?

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0