Lagerhause äger

Jag har typ bara "lägenhet" i tankarna nu. För att jag kommer antagligen (håll tummarna) kanske finns det en liten chans..att jag får preliminär boka en lägenhet till hösten i Borås! De har sagt iallafall att jag står långt fram i kön och att de ska återkomma till mig denna veckan. Gud, vad jag hoppas, tänk vad skönt...att ha en fixad studentlägenhet till hösten, sen ska man ju bara se till att man blir antagen med ;) Hoppas, hoppas, hoppas! Så jag gick runt på Lagerhause idag, hittade massa kul stuff, som jag vill ha men jag måste vänta på lönen. För jag tänkte så att det är väl roligare och kanske till och med blir det billigare, att inte köpa allt på en gång, just vid terminstart. Dessutom blir det personligare att plocka ihop sin inredning, istället för att köpa allt på IKEA, som i och för sig kommer besökas, men man vill ju ha en personlig lägenhet och inte en bild urklippt från IKEA-katalogen. Så vi får väl se, men iihhh, vad jag hoppas!


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0