Det blev den 2:e

Ja, jag bestämde mig imorse, så jag ringde och bokade mig en etta på 27kvm och jag känner mig nöjd. Jag tror detta kan bli jättebra , om allt klaffar som det ska, men det får vi hoppas. Har jobbat idag med och dan har bara flytit på, så inget speciellt intressant har hänt idag. Vad trist det lät då!

Sitter och lyssnar på Håkan Hellströms - Vän med en bil, sommrig låt. Tänk om han skulle göra en engelsk version av den:

And you said
you must be insane
insane, insane, insane
you have to be blind
blind, blind blind
because you can't see
how the leaves falls down
how ugly I am

Everyone had a friend with a car
and we traveld far
and maby we even
leave sweden

(anklaga mig inte för översättningen)

Kanske inte har en chans på USA-listan ändå. För helt ärligt då skulle inte Håkan bli våran Håkan, om han skulle dit och klättra på listor...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nu är jag hemkommen igen, det var trevligt därborta :D Och jaa jag tycker med håkan ska hålla sig till oss, för han är VÅÅÅR :D puss love

2008-05-30 @ 00:46:06
Postat av: Hannah

Nu är jag hemkommen igen, det var trevligt därborta :D Och jaa jag tycker med håkan ska hålla sig till oss, för han är VÅÅÅR :D puss love

2008-05-30 @ 00:46:17

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0