35 helt weird

Är sugen på att spela tvspel, Oblivion, men när jag blir sugen så blir det ändå inte av att man sätter sig, vet inte varför det bara blir aldrig det, men sen när man väl kommit igång och döda zombies, då är man fast...tills man dör för då är det inte kul längre och orka göra om något man precis gjorde. Hur har min dag varit då? Jo, den har varit som de flesta dar. Har varit nere på stan (blir lätt så när man bor mitt i smeten, men kan säga att det är ingen fördel för plånboken) och köpt skor, suprise suprise. Det blev ett par enkla ballerina-aktiga, svarta och ett par vita...ett av paren blev till och med i storlek 35..35!!! Fattar ni, var inne på barn-avdelningen, tror allvarligt på att mina fötter har krymt...där gick jag 21 år gammal och letade skor blannd 8 åringarna, men var gör man?! Men bara för att det var från den avdelningen betyder det inte att det var dinosaurier på, nej, vita enkla med lite resår. Så min kväll blir lugn, längtar till söndag för då kommer älsklingen hem hit, det ska bli massa mys.

Här är dagens jag iallafall:



Vit enkel tröja från H.M
Rosa/ vit-mönstrat linne från H.M
Knickers från Vero Moda
...och gamla armband, minns ni när de var populära? Alla gick runt med dessa, armband är rätt kul egentligen...

Trevlig kväll!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0