Vill ha vår men inte pollen

Sitter här framför datorn nu och kollar ut genom fönstret, guuudd vad det är tråkigt väder! Man blir ju bara deppig typ. Var är våren, jag vill ha den soliga och fina delen av våren nu...men jag kan tänka mig att avstå från alla pollen träd, blommor och allt sånt som får mig att bara må dåligt. Stog i tidningen i dag att i och med att det börjar bli allt varmare klimat överlag så kan vi snart vänta oss pollen året runt, Grattis! till alla oss som har allergi, nu får vi chansen att må dåligt året runt..yiipeeeiii.

Måste skynda mig lite nu ser jag, klockan är mycket och snart går min stegrande häst på räls, till GBG...Hej så länge!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0