Vem ringde?

Det är helt sjukt, min mammas jobb ska läggas ner och de bara kastar ut 96 st anställda som nästa år blir arbetslösa.  De boende (på äldreboendet) får också de slungas ut på något annat boende där de har plats, jag tycker det är så fult, jag menar ska inte de äldres sista år vara de bästa? Istället får de oroa sig över var de ska sluta sina liv som nu då är osäkert! Och tänk på alla deras vänner, de bara splittras upp...Jag kan ju förstå, såklart, att detta är sånt som händer, men ibland blir man bara irriterad.

Annars har jag sovit gott, men det var någon som ringde mig 01.14 i natt, men jag vet inte vem det var, skyddat nummer...så den som ville mig något då får ursäkta för jag var så nyvaken att jag bara knäppte av det och så såg jag det nu på morgonen.

Nu ska jag leka i Illustrator :D

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0