Var kommer lockarna ifrån?

Ingen i min familj har riktigt självfall i håret och när jag var yngre så hade jag väl inte riktigt det heller, det var mer eller mindre spikrakt. För några år sedan så började mitt hår börja locka till sig och nu idag kan jag nästan få  riktiga korkskruvar om jag jobbar på det eller bara låter det självtorka.

413692-51

413692-50

Jag försår inte var de kommer ifrån, att de bara kan dyka upp sådär...men jag hade en lärare en gång som berättade att hon hade spikrakt hår när hon var yngre och en dag så blev hon så trött på det att hon snaggade sig och sedan den gången har hon korkskruvar, nästan afro alltså.  I och för sig hade jag det riktigt kort en gång i tiden med, men det var ju evigheter sedan. Men tro inte att jag klagar nu, jag älskar verkligen dem och har håret utsläppt så ofta jag kan, de villl säga när det inte jävlas med mig. Men jag bara undrar var de kommer ifrån?

Kommentarer
Postat av: zara

tööööööööönt!!!!!!!!!!! XD

2008-03-12 @ 12:35:17

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0