Under the iron sea

Sitter och lyssnar på Keane och just denna skivan införskaffade jag när jag bodde själv i en lägenhet under mina föräldras. Jag hade den under en sommar och under den sommaren spenderade även min pojkvän och våra vänner mycket tid där. Det var en bra sommar men det var något år sedan nu och man kan ju säga att mycket har hänt, både bättre och sämre. Men jag tror ändå att det tillståndet vi är i nu är det bästa och allt bara kan bli ännu bättre. Så dessa låtarna framkallar massa minnen, till exempel "fixa räcket-fest" som vi skulle ha men räcket blev aldrig fixat och hur många sena kvällar satt man inte där, på balkongne mot lillatorg, mitt i sommarnatts värmen och kollade stjärnor och bara njöt och drömde...

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Ha en bra dag :D

2008-03-06 @ 14:46:59
URL: http://cazzis.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0