The Hills

Nu har jag sett färdigt 12 avsnitt. Jag gillar sånna serier (detta var iofs en reality serie), man kan bara sitta och kommentera om personer man tycker mindre om än andra och man kan låta sig drömmas bort, till hur det hade varit att leva ett sånt liv esom de lever. De är rika, vissa jobbar på Teen Vouge, går på classy fester, är stil-ikoner och ja så vidare....men de har klart att de också har sina problem som också vi dödliga har (de har iallafall kärleks trubbel, typ hela tiden). Man borde resa bort, man borde prova på att leva ett helt annat liv, kanske det är meningen att man ska leva på ett särskilt sätt, likt ödet...men hur hittar man sitt ultimata liv? Nej, det återstår nog faktiskt bara att se, man är ju ingen spågumma liksom....

image68

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nu har jag sett klart på brokeback mountain och jag började gråta! SÅ FIIIIIIIIIIN! SNYFT! Nu ska jag nog glo nån skräckis och sen ska jag nog sova :D TACK FÖR ATT DU FINNS FINASTE LILLA MÄNNISKAN I MITT LIV! Puss love

2008-03-22 @ 22:03:00
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0