Skor i stora lass!

Solen sken in i mitt rum, vid sådär 8, så då blev jag vaken på direkten, så nu ska jag gå upp och äta frukost. Jag har bestämt mig nu (eller det har jag gjort många gånger men nu ska jag nog genomföra det) att försöka avstå från godis, iallafall försöka avvänja mig. Knäckebröd istället för vanligt bröd (i och för sig så ska jag äta fralla nu, så se där jag bröt det)...men jag ska försöka. Ett annat försök jag ska göra är att få mina föräldrar att åka upp till Skopunkten idag, vill ha nya vår skooooor!

413692-52

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Hannah

mmm skor är ALDRIG fel! jag älskar mina nya två par, bara 100 kronro för båda är inte heller fel nu när jag snålar som fanken! men man får se postivit på det, fattig som fan men 60 egna kvadratmeter (= Ha en bra dag baby! puss tack för att du finns

2008-03-08 @ 12:17:23
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0