Nine in the afternoon

Idag har det varit en allmänt seg dag och för det mesta har jag bara varit trött på allt, speciellt att alltid hamna i mitten, i familjesituationer. Jag är alltid den som aldrig gör någonting (som aldrig riktigt gör  uppror), så därför vänder sig alla till mig och det kan vara sjukt jobbigt, rejält när man hamnar i kläm. Men, men det är bättre nu men jag är så trött på att vara äldst, har liksom aldrig fått riktigt leva ut att vara äldst...Så idag är min solstråle Hannah, visst bara små samtal, men mycket mysiga. Nu ska jag gå och se på Outsiders, undrar vad det är med för speciella karaktärer idag tro?

"Cause it's nine in the afternoon.
And your eyes are the size of the moon,
You could 'cause you can so you do,
We're feeling so good,
Just the way that we do
When it's nine in the afternoon"


413692-46


Kommentarer
Postat av: Hannah

du är så söt i din nya fina lugg! micket braaa micket braaa! Men du kan du inte ändra bakgrund jag får fanken migrän av den och då kanske inte jag kan läsa din blogg :( Pus slove

2008-03-03 @ 20:55:24
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0