Musik...give me!

Idag är en ganska härlig dag solen skiner och jag har avarit nere på stan och köpt musik :D, jag gillar verkligen att hålla cd:n i handen om du fattar vad jag menar. Jag älskar musik och jag lyssnar på det mesta, dansband har jag dock aldrig fallit för och vet inte om jag någonsin kommer göra, men man vet ju från erfarenhet att man aldrig ska säga aldrig...men knappast...

413692-66

Köpte dessa, de hade cd-rea på Åhlens och alla skivor kostade 80kr styck och då kunde inte jag motstå det. Är nämnligen en sådan filur som är väldigt svag och övertalnings-vänlig när det gäller reor.

Nu resten av dagen ska jag plugga i Photoshop och lyssna på min nyinköpta musik och njuta så gott det går, om inte programet bråkar med mig som det ville häromdagen, då en helt färdig (nästan) bild inte vill sparas, det är sjukt retligt. Här är iallafall dagens Emelie....ha en härlig dag!

413692-67

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0