Längtar till framtiden!

...TRött! Ska nog kolla på B-film sen med Hillary Duff, rise your voice tror jag den hette. Denna dagen har faktiskt bara varit slapp, vaknade upp med älsklingen tidigt och sen var vi nere lite för tidigt på bokrean, men vi hittade ingenting ändå. Så det har inte hänt så mycket idag och därför har jag inte så mycket att berätta, tyvärr. Imorgon är det iallafall jobb igeeenn...jag vill ju inte jobba mer, jag vill så mycket annat, men man får väl bara lugna sig och vänta ut denna långa otroliga evighetslängtan...Det som är sjukt är att jag tror verkligen att (om jag kommer in, om jag inte gör det så vet jag inte vad och det skulle vara så jobbigt att få börja på 0 igen) jag kommer att hata det, jag kommer bli såå trött på skolan direkt, men jag längtar. Jag vill så gärna bli grym på något som intresserar mig och senare arbeta med det och om inte annat så längtar jag till livet som student och allt som hör till...kanske inte underskottet av pengar, men jag lite pengar nu med så det blir nog ingen större skillnad ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jaa fast jag kom på inatt att jag så ofta stressar fram tiden. Nu har jag bestämt att jag ska ta det lugnt och leva varje dag. Denna dag började med ingen hörsel på ett öra, sjukt nära att spy och få ett panikanfall framför johan och sen så blev den stora finalen att jag satte i halsen och höll på att kvävas. Sanslöst! Hoppas din varit bättre! Puss love

2008-03-03 @ 15:30:59
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0