Hoppas på Borås!

Nu har jag gjort min anmälan till högskolan för hösten, man har en månad på sig, typ till den 16 april att välja och fram tills dess kan man även justera sin anmälan, så någon stress är det väl egentligen inte men det är ändå skönt att det är gjort.

Så här blev min framtid

1.Systemvetarutbildningen med inriktning Information, Kommunikation och Design (denna vill jag allra mest komma in på)
2.Informationsarkitekt (vissa tycker ju att denna låter lite fånig :D men den blev mitt andra val)
3.Webbredaktör (en ny utbildning, men den är endast på två år, men den inehåller massa Photoshop och sånt)
4. Media Kommunikationsvetenskapliga programmet med inriktning Strategisk kommunikation (denna var jag inne på jätte länge innan min nuvarande "etta")

De tre första befinner sig i Borås. Jag förstår inte riktigt varför alla säger, när man nämner Borås "oh, varför valde du att läsa där av alla ställen, det är ju en så tråkig stad". Det jag har sett av staden (som i och för sig är från centralen till Högskolan) verkar mysig och alldeles lagom stor att starta på noll i. Så jag hoppas verkligen att jag kommer in på ettan, för innan denna så har jag verkligen velat och ändrat mig, men denna vill jag verkligen komma in på. Så jag hoppas, hoppas och jag hoppas också att att min bästaste vän kommer in. Men det får vi inte reda på förens i början av Juli, så länge ska man nämnligen vara tvungen att vänta. Jag längtar tills den dagen kommer!

image63

Kommentarer
Postat av: Hannah

MEN EMELIE! det vart tur att jag lästd din blogg jag hade ju helt glömt det! Tänk om jag hade glömt att söka :S pus slove

2008-03-18 @ 18:02:36
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0