Hjärtformar, äntligen!

Idag skulle jag sova länge, men det är skumt för när man väl ska det så vaknar man, tror att det är sent, kollar på klockan och den visar 09.02 och sedan är det kört. Men lite har gjorts idag trots allt, ett besök i stan blev det, dagens inköp:

413692-43
Hjärtformade kakformar från Lagerhouse (Har letat efter sådana här formar jättelänge, inte ens IKEA ha det. Nu kan jag äntligen ge mig på att göra vaniljhjärtan :D )

413692-44
Två böcker på bok-rean: Handbok i konsten att vara social (inte för att man är helt asocial, men vem vet den kanske kan ge något tips på hur man charmar folk till uppmärksamhet, vid första intrycket?) och Ät för styrka, en bok som innehåller tips om vitaminer och begrepp som man egentligen inte har en aning om vad de betyder och  recept, kanske är bra att ha? (Man kan iallafall inbilla sig att man kommer bli något duktigare med kosten) Dessa två kommer från Åhlens

413692-45
Hårband och örhängen från HM (man var ju tvyngen att utnyttja sin 50kr rabattkupong)

Sedan blev det fika hos farfar som alltid är trevligt, men man gör det alltför sällan, tyvärr...De få besöken man gör iallafall, de uppskattas nog mer än vad man tror. Och senare ikväll så kommer älsklingen till hit till mig i Halmstad, får se om jag kan lura på honom att kolla melodifestivalen och Björn Gustavsson ;)

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oh vilka söta formar! Jag vill ha en massa kakor i hjärtfomer nu! Hehe jag ska ut och dansa idag istället men jag kommer ICKE missa snygga mister gustafsson säger jag bara1 puss love!

2008-03-01 @ 18:12:05
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0