En ganska härlig dag!

Jag ogillar dessa dagar då jag har magvärk, dessa dagarna ogillar jag väldigt mycket att vara tjej...men alla andra av livets dagar trivs jag som fisken i vattnet. Är hemma från jobbet idag och tar bara det lungt, men jag sitter nu i solen så just för tillfället njuter jag.

413692-62

Men igår var det inte lika härligt väder....

413692-59
.....inge vidare trevligt eller hur?

Ville bara visa mina käraste skor som jag dock endast använt en gång och mitt finaste hårspänne som jag också använt endast en gång..PÅ BALEN!

413692-61
Mina kära svarta paljettpumps :D
413692-60

Nu borde man göra något vettigt, kanske skulle jag söka in till högskolan kanske, har ju en månad på mig så jag ska nog iallafall hinna :D

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0