Debatt

Tittar på Debatt på SVT2 nu, det är en debatt om mode bland annat och "blondinbella" medverkar. Alltså jag vet inte riktigt vad man ska säga. Hon säger att "många kan ju starta företag genom detta, förstår ni inte det", någon annan håller med henne och menar att världen skulle gå under om inte vi inte "shoppar" som vi gör idag och då att det är en fördel med bloggandet för att vi konsumerar mera genom bloggen. Vissa är därimot rasande och menar att tjejer blir som skyltdockor och att tjejer får mera press på sig....Jag menar jag tycker att vara 17 år gammal och ha ett företag och leva på sin blogg, då kanske man ändå har åstakommit något och skulle jag ha så mycket pengar som hon skulle jag förmodligen inte klaga över att kunna shoppa för 10 000kr i månaden. Men är man en sk "förebild" så är man ju ett ansikte utåt vare sig man vill eller inte, kanske hon borde tänka mer på det?

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0