Mobilkamera underskattad

Uppe tidigt? Nja, sisådär. Jag kom fram till att det var väldigt längesedan jag sov till elva, tolv. Nu brukar jag vakna framimot åtta eller nio istället, om jag inte jobbar då, då blir det übertidigt. Kan bero på att jag jag inte har några persiener i mitt rum och att solen skiner in vid sju. Men inte är jag ledsen för det, det kan var rätt skönt att gå upp tidigt...ibland. Idag är det fotboll, Sverige-Spanien, så det blir väl att man ser lite på det ikväll iallafll, men det är verkligen ingenting jag är så hyper intresserad av så vi får väl se. Annars idag så ska jag gå ner på stan (suprise, suprise) och kolla rea tänkte jag, de har ju rea överallt nu jue. Visst man gör ju av med pengar, men jag tror att man kan tjäna en massa pengar också, Jag ser det mer som en investering för tillfället, för om jag kommer in så har jag bunkrat upp med en massa och dessutom kommer jag inte kunna handla lika mycket som nu, så jag passar på lite liksom.



Här är en bild med min fiiinnaa piercing! Denna bilden är dock tagen första dan, så som ni ser så har inte läppen svullnat upp än och så staven står ut lite. BTW jag har aldrig tänkt på hur bra bilder min mobil tar, denna bilden är tagen så nämnligen. Good to know!

Ha en härlig dag vänner

CiaO

Kommentarer
Postat av: Gossip and Fashion

hoppas du får en fin lördag :)

2008-06-14 @ 16:19:55
URL: http://ninablogg.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0