Jag trodde ...

Jag trodde på riktigt att pollen var förbi nu och att man skulle kunna börja leva som vanligt igen, men vad jag hade fel, fel, fel...

I torsdags så tog min lillasyster studenten, hon var verkligen sitt ess då måste jag säga. Mycket trevligt med ett överskott av ungdomar istället för släkt. Men guuuuuddd vad tjejer kan låta mycket, det är helt sjukt vad mycket kackel det blev och jag kan nog med gott samvete säga att det var väldigt skönt på kvällen när det blev tyst.

Igår så bjöd jag Olof på pizza, vid en trevlig utesevering och sen kollade vi på Iniana Jones på bio. Den var bra och jag tyckte faktiskt att den såg "gamalt gjord ut" men det kockade lite med en del skådespelare som man kände igen, typ från Sagan om ringen och Moulin Rouge. Även på vissa ställen blev effekterna lite väl överdrivna, så då försvann den "gamla känslan" meeen annars var den helt klart sevärd!

Nu måste jag gå och underhålla min otroligt rastlösa pojkvän

CiaO

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0