Frustrerad

Jag blir så frustrerad. Om man bryr sig om en person varför blir då personen ifråga sur örver att man bara yttrar sig över att man bryr sig? Jag förstår inte, visst kan jag förstå att om man tjatar till förbannelse så kan man bli irriterad, men över att man bara bryr sig om någon och hur den mår. Aja personen ifråga får skylla sig själv, man försöker hjälpa men det tas inte imot, så då skiter jag i det. But good luck.

Idag har det inte hänt allt för intressanta saker, har suttit här och gjort en trip till Hemköp typ. Börjar bli lite smått nervös över hur folk kommer att reagera på jobbet imon, om min piercing. I och med att jag jobbar på ett ställe som skitiga gubbar och verktyg befinner sig så tror jag inte det blir en sån uppståndelse. Hade nog varit värre om man varit servitris eller nåt, eller vad vet jag är kanske redan accepterat där. Men jag överlever ska ni se. Jag är ju själv väldigt glad över den, så jag får väl bara ta och sträcka på mig lite extra och ta kommentarena från den sk "äldre generationen".

Nu ska jag äta

CiaO

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0