Sååå glad

Vaknade inatt av att det typ regnade som om att taket skulle ramla samman, läskigt och åska är inte riktigt min grej heller. Kunde inte riktigt sova som jag brukar heller, men kanske inte så konstigt, när man från och med nu har ett främmande föremål genom läppen. Trodde att den skulle göra jätteont och svullna upp som bara den under natten, men det har varit helt lungt, den har svullnat såklart men den är inte öm. Men det kommer kanske. Lite svårt att snyta sig och jag kan bara äta på ena sidan, men det gör inget för att jag är så sjukt glad över att jag har gjort den! Lite konstigt är det dock att man vänjer sig vid den så snabbt. Jag menar färgar du håret i en ny hårfärg, så kan det ju ta flera dar innan du känner igen dig, men en piercing bara accepterar du och tur är väl det. Inte lät att ångra sig you know... Så glad, glad, glad är jag!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0