Plopp vs Center

Just nu sitter jag och äter plopp, en ny favorit, kan inte få nog! Borde göra ett test att äta bara plopp nu och sedan byta till center och sedan berätta om skillnaden. För har du aldrig någongång undrat vad det är för skillnad? Samma cloetta märke och nästan samma smak? Jag ska utreda detta.

Ännu en arbetsdag och allt rörande mitt jobb känns sååå segt för tillfället. Jag går bara och tänker på hur mycket jag vill att dagarna ska gå snabbare, gärna två veckor, så jag får reda på om jag kommit in eller ej. För även om det skulle vara ett negativt besked, så skulle det ändå vara ett besked, jag hatar att vänta...

Ska till Gekås med älsklingen på lördag, ska bli väldans mysigt, var ett tag sedan jag var där nu...ska kolla runt lite på köksgrejer som exempelvis en vatten kokare och sånt, sånt stuff brukar var billigt där och jag behöver ju inte några avancerade grejer. En cd-spelare kanske? Min strejkar lite som den vill, den som jag har nu och orka bråka med den en tidigt skolmorgon då du bara måste lyssna på musik, annars så är din dag helt förstörd. Och så blir det ju självklart lite andra saker som det alltid blir.

Imorgon ska jag på undersökning...vill inte läskigt ju,,, men ska man bli lite mer vuxen än vad man redan inte vill bli mer, så antar jag att jag måste gå igenom detta med.

CiaO

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det kommer gå så bra så! Ring mig och berätta sen! puss love

2008-06-26 @ 01:58:31
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0