Lycklig!

Några timmar kvar, tror jag... Det står olika, vart man än tittar, när man ska få sitt besked om Högskolan. På Studera står det mellan den 10-15 juli, på HB-sida står det att det ska skickas ut den 11 juli men samtidigt så står det under vecka 29. Förvirrande! Men man kan ju hoppas på imorgon så att väntan är över och kommer det inte imon, ja då kommer väl det nån dag senare.




Jag är lycklig! Det var som jag och min pappa pratade, man får nästan inte säga att man är glad över att leva med den personen man gör, för råkar man göra det, bara en aning för mycket, så är det ju något fel och folk börjar tro att du döljer något. Men jag är världens gladaste tjej, över att få vara tillsammans med min mest underbara pojkvän. Han gör mig lycklig, pirrig (fast det har gått två år) och fantastiskt glad, för att få vara hans. Ville bara nämna det...

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0