Müsli

Nu är jag hemma efter en låååånnnggg dag. Det mest spännande som hänt idag var väl att "snygg-Björn" från Äntligen hemma besökte oss. Ganska trevligt med en celebrity i butiken då och då ;)



Det näst mest spännande är att jag kanske ska åka och köpa ett skrivbord och det som är bäst ikväll är att det är "Big shots" - serien som startade förra veckan och som handlar om fyra killar och deras kärleksliv typ. Som ett Sex and the city fast med killar.

Måste bara visa vad jag fann i morse i min Mülsi, när jag skulle äta frukost....




....Thiss.....




...små hjärtan. Gulligt va? För övrigt var den dock rätt smaklös och lättfilen som gjorde den sällskap är inte vidare populär...

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0