Yo

Morgon igen då ja, trött trött, japp I am. Vad ska Emelie göra idag då? Jag ska nog gå till stan och kolla rea lite tror jag, halva rea priset kan man ju inte ignorera;) Kan ju handla nu så man bukrar upp för det fortsatta nya året, haha ja just det. Aha, hittade just en 20% rabatt på reapriset- kupong, på HM, nice. så det får nog bli mitt mission idag tror jag bestämt.

Jag hade en så skum dröm i morse, precis efter Olof hade gått. Jag drömde att jag ringde honom och sa att någon var i hallen och prasslade med några nycklar. Jag var jätte rädd och trodde verkligen att det var någon där, men sedan utmynnade drömmen till något annat. När jag vaknade minndes jag ingenting, men sedan efter en liten stund kom känslan tillbaka. Kusligt. Men med tanke på hur "stor" denna ettan är så att detta skulle inträffa, är rätt omöjligt. Dessutom så kan man aldrig riktigt beskriva sin dröm på ett bra, förståligt sätt. Du har det i huvudet, men att skriva ner det utan att det ska låta som en massa blaj, är inte det lättaste.

Här är det jag yckades skapa fram i lillustrator. Kanske inget att hurra för, men det var typ andra gången jag arbetade i programet. Fungerade inte, vet inte varför, ska undersöka detta.

image9

          

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0