Pony play?

Ser ni på femman? Det är ju skit skumt, tjejer som vill bli ponnys och låter deras killar mata och rida på dem. Men gillar man det så gör man väl det antar jag, men jag tycker det verkar märkligt.

Hur har min dag varit idag då? Jo, jag har haft fullt upp och haft massor av plagg att trycka, så det har flytit på bra, faktiskt. Det är skönt när det gör det, finns inge tristare än när man inte har något och göra och bara går runt i cirklar. Imorgon blir det inventering, igen, räkning utav massa tejp och murar redskap blir det nog, skoj skoj, eller NOT! Men goa pengar som fattiga jag behöver.

Jag kanske har skaffat mig en tränings kompanjon också, kan bli kul, jympa runt med personer i alla dess olika åldrar....Nej, men det kan nog bli bra med det, ska bara klura ut vilket kort jag ska köpa, sen ska jag sätta igång...Eller det har jag faktiskt sagt förr, men denna gången kanske jag håller det.

                                                                    413692-11

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej mitt namn är Elin och jag skriver en sexblogg där jag drar upp bästa leksakerna, roligaste historierna, sjukdommar, frågor som behöver svar och massa mer saker som man aldrig får nog av. för jag är trött på att vara tyst om det som är det mest naturliga och skönaste vi upplever här i världen.. Lite roligt måste man väl få ha?
Så om du tycker som jag så tycker jag definitivt att du ska kolla in på min blogg. Och kom ihåg att du gärna får ställa frågor eller berätta roliga historier du med.. allt är tillåtet på min sida.. Puss elin.

2008-01-28 @ 20:58:39
Postat av: Hannah

Hahha sånt är så kul, studsa runt på gymmet! Men jag orkar inte ta mig hela vägen in till stan för att göra det, annars hade man köra på sånt bodyjam man dansar. det verkar skitkul! puss love
tgack för den jättefina kommentaren skatt! vilken helg vill du komma ner förresten? elias ska hem nästa helg (den 8e till nånting) om du kan då, eller om du ska ut och festa eller nåt så kan vi ta det en annan helg. men jag vet med mig att om man börjar föreslå datum så är det större chans att det blir av! :)

2008-01-28 @ 21:24:45
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0