Nu börjar snart vardagen igen

Japp, så är det alla skolorna har eller ska starta och jobbet börjar komma igång ordentligt. Jag saknar faktiskt vardagen litegranna, särskilt när man är i Göteborg. Nästa vecka iallafall så ska jag själv börja skolan så smått, är jätte nervös, det blir en ny upplevelse som jag har upplevt med den var för yngre, nu är det högskolan som gäller. Ser fram imot det!

Charlie är iallafall bättre nu vilket glädjer en, han är ju ens lilla-söta-hund-som-alltid-är-glad-och-alltid-ställer-upp-som-en-hund-brukar-göra...De är mindre komplicerade än människor, det räcker med att kolla dem i ögonen, när de tittar tillbaka på dig, så ger de dig en viftning på svansen och man påstår sig tro att de fattar, även om man inte sagt ett ord. Jag gillar mina hundar!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oh jag förstår att det är nervöst, jag var inte nervös inför torsdag förrän du sa det nu ;) Vad skönt att han mår bättre! vardagen är rätt så trist, men man får se till att sätta guldkant på den! Och nej gumman, hunchen var verkligen inte om dig! :D puss love

2008-01-14 @ 18:56:34
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0