Kontrollanter

Idag var jag verkligen glad över att jag hade mitt fina regionen runt-kort, när kontrollanterna besökte min spårvagn. De ser stora och farliga ut i deras mäktiga uniformer, men blev förvånad över hur trevliga de var. I och för sig så har de väl ingen anledning till att inte vara det.

Har precis kommit tillbaka från Borås, dagens lektion handlade om färgjusteringar, vilka jag redan visste hur de fungerade och hur man gör med dem, men vad gör man inte för den "sociala känslan". Så idag har jag spenderat ungefär tre timmar med kollektiv trafik och lärt mig saker jag redan vet, bra va? Nu ska det bara bli mys och te, så detta får bli min uppdatering för idag.

Hej då

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0