Hallå i lingonskogen!

Igår var jag på introduktion till en kurs som jag ska gå. Jag var inte helt överfylld av förväntnings känslor när jag lämnade skolan men jag tror den kan bli intressant. Jag ska bli så jälvla grym på photoshop:D Igår handlade det mest om teori också, de följande lektionerna ska nästan endast handla om praktiska saker som man sedan själv får laborera med. Vilket är roligare! Men det var spännande att få komma ut på äventyr litegranna. Så igår övervann jag faktiskt många "Saker som gör Emelie nervös och stressad"

- Ta både regionaltåg med västtrafikspendeltåg till Göteborg och till Borås
- Köpa " Åka med det mesta-kort" och sedan använda det på tåget till och från Borås, Ingen biljett där inte
- Vara i en stad som jag varit i en gång innan, hitta vägen (världens sämsta lokalsinne)
- Sedan hitta salen i högskolans byggnader

Ja, det var några av bestigningarna, kanske inte så märkvärdiga för många men det var ett litet steg för mig;)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh vad bra att det kändes bra! Så härligt att du hittat rätt. Och ska jag vara ärlig så är det faktiskt ett JÄTTEsteg tycker jag! Helt ny stad ju! Puss love

2008-01-24 @ 13:52:26
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0