God morgon den 25 januari

Eller  jag har faktiskt varit upp ett tag nu, sitter och lyssnar på John Mayer och leker i photoshop, men för er som precis vaknat God Morgon! Jag skriver egentligen inte mn blogg för att den ska bli mest aktiv och att bli känd genom den eller iallafall så folk ska veta vem jag är. Men samtidigt har man ju hela tiden i bakhuvudet, "ja, idag hade jag fem unika besökare, YES!" så blir man jätte glad för det iallafall och igår hade jag nio unika, NIO, det går framåt:D Då blir man glad! Så ja, det är kul att folk kikar in hos en, så fortsätt gärna med det.

Satt och funderade på vad man skulle hitta på, på Alla Hjärtans Dag...Man hade ju velat mysa till det lite extra sådär, måste fundera mer på det där tror jag bestämt. Jag har för mig att jag och min kompis, när vi var singlar, kräktes lite över när det var alla hjärtans dag och att vi inte hade den att dela med någon. Nu har vi båda någon, men man vet inte vad man ska hitta på iallafall, men i och för sig har man ju närheten iallafall och någon som älskar en tillbaka. (får man väl innerligt hoppas;) )

Vad ska man annars hitta på en dag som denna? Kanske leka ännu mer i photoshop och installera illustrator på min dator så jag bli grym på att göra illustrationer med, min förhoppning är att bli det iallafall, inget fel med att drömma. Slö kolla serier kanske....Jaja, det blir iallafall mys när älsklingen kommer hem och pågrund av att han är ganska bakis idag av allt rödvin så blir det nog en slappekväll, villket jag inte har ett dugg imot!

Här kommer en bild på en paprika med en konstig grön knorr på, en bild från mitt fönster på Lilla Torg och en bild på Mig. (Alla är Photoshop redigerade)


image7

413692-6

image8

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahha ja visst är det skoj när folk läser, vet du vilka alla är? Jag har typ 34 pers som läser och en del vet jag inte ens vilka det är, skum känsla fast ändå gött! ahhah jaa jag minns hur pissigt alla hjärtans dag var, men nu är den lite mysigare :)
paprikabilden är sååååå fiN!
puss love

2008-01-25 @ 16:03:00
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0