Dagens äventyr

Idag åkte jag och älsklingen ut på äventyr, till Borås, av alla ställen. Det blev en snabb visit, skulle bara se var jag ska hålla till på onsdag, när jag ska börja min kurs. Till min lättnad så var det inte alls krångligt att ta sig till högskolan från centralen, så ett grubbel mindre:) högst 6 min! Annars har det inte hänt mycket...Imorgon så blir det hemresa till Halmstad för att sedan jobba många timmar på tisdag och återresa på onsdag. Kommer bli en spännande onsdag!

Tack älsklingen för att du följde med din fegis till flickvän till Borås;)

Hoppas du är gladare nu Hannah!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh du är så fin! Jag tänkte messa detta men såg att du ska jobba så du får det här istället, TACK FÖR ATT DU FINNS I MITT LIV! Nu var det inte så jätteallvarligt det med Elias, men hade det varit det så känns det jättebra att jag kan ringa dig. Du är mig så kär ;) (och det är bra nu ;)) Lycka till på onsdag om jag glömmer säga det innan! Puss love

2008-01-21 @ 00:28:51
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0