3 Doors Down

Har en ny singel! Eller som jag upptäckte, så är den tydligen släppt redan i oktober på youtube, men vad gör det, jag hittade den nu;D Jag älskar dem, längtar till albumet kommer, men tydligen ska de släppa fler singlar men skivan ska inte släppas förrens i maj? Konstigt, måste vara något där som inte stämmer, vill ju ha den nu! Jag vet inte många som gillar dem alltså, det är jag och min kompis som jag vet, som har alla albumen och vi har varit på konsert med dem med. Men sedan verkar de vara jätte kända i Amerika, inte så konstigt kanske de kommer ju därifrån. Iallafall så heter den Citizen soliders, den verkar vara soundtracket till Halo 3 med.

413692-12

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej! Heheh nää Kenta är ju en artist, det finns ingen Kenta-låt om du tänker som jag tänker :D Fan missy higgins har jag missat helt! så knäppt! puss love

2008-02-01 @ 12:28:19
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0