Vill ha vår nu!

Igår kväll var vi på Bio, Sweeney Todd. Det var en mycket speciell film, med mycket blod och mycket sång, men till och med Olof gillade den fastän han inte är så förtjust i musikaler. Jag tycker den var var bra och Johnny Depp fick verkligen till rösten i vissa sånger :D Trodde man kanske inte men det visade han prov på. Så mycket godkänt.

Annars blir det hemresa för mig idag till Halmstad och där väntar jobb och inventering ännu en gång, så sjukt tråkigt! Men vad gör man inte för att överleva? Jag vill bara att det skall bli vår nu (i går snöade det pissetrisst nog i Göteborg) så man kan köpa nya kläder och bli lite mer pepp av solen och fint väder. Jag vill ha sökt in till min utbildning och kommit in. Jag vill så mycket men det händer inte så snabbt som jag vill tyvärr....Längtar tills allt händer!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0