Seeeeeeg Dag

Jag gillar min laptop, men jag hatar när den segar, för jag har ett sådant där smidigt, smart mobilt bredband som jag varså snabb att hoppa på förra våren. Bara för att något är nytt så vill man ha det direkt, men nu ångrar jag lite att jag tecknade det 18 månader, i och för sig så är det inte lika segt nu som det var i början då jag betalade räkningarna men inte använde det alls.Så det är iallafall bra, men ändå!

Annars har det varit en jätteseg dag, med knappt något att göra, vilket är dödens trist att man nästan gör var som helst för att inte gå sysslolös., hade tänkt plugga Photoshop nu men min dator har inte powerpoint så därför vägrar den sammarbeta tillsammans med mig och istället så strejkar den, så jag struntar i det, får göra det imon innan föreäsningen istället.

Men ni får iallafall ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Usch ja det suger när det segar. tack för kommentaren baby, jag längtar som faaan till på lröadag! puss love

2008-02-19 @ 20:14:58
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0