Regn

Varför kan det inte sluta regna nu, hatar regn! Kan i och för sig vara mysigt att ligga under ett varmt täcke i en säng med någon man tycker om och lyssna på regnet utanför och glädjas åt att man inte är ute. Men för tillfället har jag ingen nytta av det. Sååå sugen på tacos, så jag ska gå och handla, har nu väntat i några tommar på att det ska sluta regna, men ibland känns det som om har det väl börjat här i Göteborg så fortsätter det, så kanske jag får gå ut och dras med det iallfall.

Ikväll blir det iallafall Du blir vad du äter, som verkligen börjar bli för mycket manus typ, känns liksom som om inte personerna som är med är sig själva utan allt är tillgjort, men vad vet jag. Sedan blir det nya avsnitt av Criminal Minds och slutligen Gordons kitchen nightmares, han är så tuff Gordon "I must be brutality honest with you". Det ska jag ägna mig åt ikväll iallafall...

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Du har fortfarande chans att vara med på min tävling, om du inte redan är med. Kl. 20.00 ikväll drar jag en lycklig vinnare:
http://junitjej.blogg.se/1203203559_myspaket_frn_t4use.html

2008-02-21 @ 16:43:35
URL: http://junitjej.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0