Minnen

God morgon eller eftermiddag för vissa. Förmiddagen har ägnats åt städning och gamla foton, vilka minnen de framkallar, allt från gamla tider till student och så vidare. Livet var så mycket enklare innan känns det ibalnd som. Man behövde inte vara halvt vuxen och man behövde inte ta en massa beslut, synd att man nu några år senare inser att, vissa stunder. så var det bättre då. Men man tog inte vara på den tiden som man hade kunnat, iallafall inte jag. Det ångrar jag bittert idag, men snart väntar min nya framtid med allt vad det innebär och jag kan knappt hålla mig längre. Jag längtar!!! Nu hoppas jag att det verkligen blir som man har tänkt sig, annars vet jag inte vad jag gör...jag har liksom byggt upp en bild nu, som jag förtillfället älskar och jag vill inte ha den krossad av negativa besked. Samtidigt som jag vet att jag har stora chanser att mina önskningar ska slå in så kan man inte ta det för givet...måste vänta tills juli och det suger!!!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0